După ce mai multe personalități au acuzat H&M de rasism, retailul de modă a reacționat și și-a recunoscut gafa.
H&M, una dintre cele mai mari companii din retailul de modă, care s-a extins masiv în ultimii ani inclusiv în România, a fost acuzată de rasism, din cauza unei reclame nepotrivite în care mesajul a fost considerat unul rasist.
Reprezentanții H&M și-au cerut scuze la începutul acestei săptămâni după ce o imagine în care un copil de culoare poartă un hanorac imprimat cu mesajul ”Cea mai cool maimuță din junglă”.
Compania nu s-a oprit aici și a adus noi lămuriri cu privire la acest aspect. ”Înțelegem posibilele neplăceri cauzate de imaginile care au fost publicate recent. Echipa H&M respectă dreptul la opinie și regreta mesajul nepotrivit transmis.
Ne cerem scuze pentru situația creată și nu numai că imaginea a fost scoasă de pe canalele noastre de comunicare însă și produsul a fost retras din oferta de vânzare. Este mai mult decât evident că rutinele noastre nu au fost respectate în deplinatate. În această privință, nu există niciun dubiu. Vom investiga în amănunt cauzele acestei situații neplăcute, dorind să prevenim eventualele incidente de acest gen pe viitor”, a sunat comunicatul emis de reprezentanții H&M, informează The Telegraph.