Antena 3 CNN Economic Un profesor de matematică excelează în business. Cine este şi cum a reuşit să facă milioane de euro? | BizSchool

Un profesor de matematică excelează în business. Cine este şi cum a reuşit să facă milioane de euro? | BizSchool

Bianca Voinea
1 minut de citit Publicat la 10:00 14 Ian 2023 Modificat la 11:18 14 Ian 2023

Ulterior, simțind, din nou, că este timpul pentru o nouă provocare a intrat în antreprenoriat. Împreună cu doi parteneri a reușit, în două decenii, să transforme un start-up într-una dintre cele mai importante companii de distribuție a produselor IT&C.

Glumește și spune că au pornit cu 100 de dolari afacerea (sumă cu care spune că și astăzi ar putea începe un astfel de business), iar acum au o cifră de afaceri de peste 10 milioane de euro.

Au 30.000 de produse în portofoliu și sunt prezenți în peste 30 de țări din întreaga lume. Ambiția a fost nu doar să distribuie produsele altora, ci să lanseze și o gamă proprie, așa că visul de pe hârtie a devenit realitate, iar produsele românești smart home sunt utilizate pe scară largă la nivel internațional.

“Durerea” antreprenorului este că nu a reușit să le și producă în România, pentru că tehnologia de la noi nu ține pasul cu evoluția, dar nu a renunțat la această provocare.

“Dacă îți dorești cu adevărat să faci ceva, găsești soluții, dar trebuie să fii pregătit pentru multă muncă”, spune George, care speră ca, într-o zi, să scrie pe produsele lor “made în Romania”.

Chiar dacă pune mult suflet în ceea ce face, nu uită niciodată de partea rațională, care, spune el, este esențială pentru orice antreprenor.

“Trebuie să înveți să lași deoparte latura sentimentală și să pui accent pe cea logică. Și, foarte important, să nu lași pe nimeni să te oprească din visul tău, dacă vrei să reușești. Dacă nu îți asumi niște riscuri, nu vei reuși niciodată să evoluezi. În business, sunt lucruri pe care trebuie să le înveți, sunt greșeli pe care trebuie să le faci, dar important este să fii dispus să le faci, în drumul către succes”, mai spune antreprenorul.

În emisiunea BizSchool, realizată de Bianca Voinea, George Barbu a oferit ponturi pentru cei care intenționează să își găsească parteneri internaționali pentru a-și extinde business-urile.

El explică faptul că fiecare țară are o cultură diferită, despre care trebuie obigatoriu să înveți înainte de a aborda orice potențial partener.

Etichete: BizSchool
Citește mai multe din Economic
» Citește mai multe din Economic
TOP articole