Antena 3 CNN Life Fun Florin Piersic Jr, necruţător cu influencerii care s-au mânjit cu "brânza regelui": "Să revin după 15.000 de spectacole?"

Florin Piersic Jr, necruţător cu influencerii care s-au mânjit cu "brânza regelui": "Să revin după 15.000 de spectacole?"

Redacția Antena 3 CNN
1 minut de citit Publicat la 13:07 14 Noi 2023 Modificat la 13:07 14 Noi 2023

Vlogger-ul a speculat superficialitatea de care dau dovadă mulți dintre influencerii români față de produsele pe care le promovează, dar și dorința acestora de a-și crește "cota de piață" prin asociere cu un brand, aparent, de "viță nobilă".

Printre cei păcăliți de Petroff se numără Alexia Eram, Ioana Grama, Alina Ceuşan, Ana Morodan, dar și Oana Roman, care a anunțat, săptămâna trecută, că îl va da în judecată pe vlogger.

Sceneta ironică a fost publicată de Florin Piersic Jr pe contul său Instagram.

Actorul interpretează, la telefon, un "influencer" care vrea să se asocieze cu un brand de brânză și îl contactează, el însuși, pe reprezentantul mărcii respective, propunându-i servicii de promovare.

"Nu știu ce fel de influencer sunteți, că nu vă cunosc", spune interlocutorul lui Piersic Jr.

"La scară mai mică, pentru oameni mai fini. Și, dacă aș primi o mostră, o voi promova. Brânza", răspunde actorul.

Bărbatul de la telefon insistă să afle câți "followeri" (urmăritori) are Piersic Jr.

"Cam 30.000", admite acesta.

"Fiți serios. 30 de mii nu e mare brânză", concluzionează reprezentantul mărcii. Însă actorul insistă: "Poate, totuși, îmi trimiteți și mie din brânzica asta!"

Iar verdictul vine necruțător: "Când o să ai trei milioane de followeri, mai vorbim!"

"Spectatori, adică?", vrea să știe actorul.

"Exact!", confirmă interlocutorul său.

"Păi, la 200 de spectatori pe seară, la teatru... asta înseamnă că mai vorbim după 15.000 de spectacole?", încearcă Piersic Jr să se asigure.

"Cam așa", este răspunsul primit de el.

Cum a pornit scandalul în care au căzut mai mulți influenceri din România

Vlogger-ul Andrei Petroff a dezvăluit într-un clip video devenit viral pe YouTube cum a reușit să determine mai mulți influenceri România să promoveze un produs care nu există, și anume "Brânza Regelui Charles al III-lea", de la "Curtea Regală a României"

Nici "Curtea Regală a României" nu există, iar brânza utilizată în farsă a fost un sortiment ieftin, cumpărat de Petroff din piață și ambalat astfel încât să creeze impresia unei proveniențe nobile.

Ulterior, vlogger-ul i-a contactat pe mail pe influenceri în vederea promovării brânzei, expediindu-le acestora o mostră, alături de o sticlă de vin.

Printre cei care au mușcat momeala, Oana Roman a postat un material prin care s-a arătat impresionată de "brânza regelui", material pe care ulterior l-a șters.

Citește mai multe din Fun
» Citește mai multe din Fun
TOP articole