Taylor Davis vizitase spitalul Emory Decatur în iulie pentru o rană la cap, dar a trebuit să se întoarcă acasă după ce a așteptat timp de șapte ore fără a primi niciun tratament.
„Nu s-au apropiat de mine, nimeni nu mi-a spus numele. Nu am văzut niciun medic”, a declarat femeia pentru postul de știri Fox 5 Atlanta.
Factura i-a fost trimisă acasă prin poștă la câteva săptămâni după vizita la spital. A fost convinsă că a fost o greșeală și a decis să sune la spital.
„Așa că i-am sunat și ea [un angajat] a spus că este protocolul spitalului, chiar dacă doar intri și nu ești văzut. Când introduci numărul de asigurare socială, asta este. Veți fi taxat indiferent”, a spus Taylor.
Spitalul a spus că factura reprezintă taxa de vizitare a camerei de urgență, care se adaugă la factura totală a spitalului și nu este în mod normal la fel demare ca în cazul femeii.
Într-un răspuns la un e-mail trimis ulterior de doamna Davis, spitalul a spus: „Sunteți taxat înainte de a fi văzut. Nu pentru a fi văzut.”
Emory Healthcare, a răspuns printr-o declarație că va investiga incidentul.
Doamna Davis a spus că experiența a făcut-o reticentă în a lua în considerare, în viitor, vizitele la spital.
„Sunt foarte reticent să merg acum la spital. A devenit ultima soluție, mai ales că sunt capabili să factureze pentru lucruri aleatorii”, a spus ea, potrivit The Independent.