Tocmai de aceea, Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării din Bucureşti s-a rebranduit şi are de acum şi un nou site.
Ideea unui nou logo şi a unui site modern a apărut în urmă cu trei ani.
"Am început în 2020 această iniţiativă, iar în 2021-2022 au fost perioadele în care am încercat cu toate mijloacele să transformăm și identitatea vizuală a facultăţii noastre. Ceea ce facem noi aici, la Facultatea de Jurnalism și Ştiinţele Comunicării, este o fereastră despre cum ar trebui să fie jurnalismul de mâine, despre cum ar trebui să fie comunicarea și relația dintre mediul privat și școlile din România", a declarat Antonio Momoc, decanul FJSC.
O companie privată, în care lucrează şi absolvenţi ai Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, s-a ocupat pro bono de noua imagine a unităţii de învăţământ. Site-ul a fost construit astfel încât, cu cel mult 3 click-uri, să ajungi la orice pagină sau subpagină dorită, pentru a găsi cât mai repede informaţiile necesare.