Femeia are o casă cu trei camere, pentru care, conform actului primit, trebuie să plătească, pe luna trecută, 3000 de lei. În mod normal, avea de plătit pentru factură în jur de 100 de lei, deci vorbim de o majorare imensă.
Se pare că factura i-a fost uumflată cu 4000 de KW. Până acum ea plătea în jur de 100 de lei, deci, o creștere de 3000%.
Brașoveanca nu a primit niciun răspuns de la Electrica.
”M-am trezit cu o factură de 3 mii de lei pentru o lună. De obicei plăteam 100 de lei. Am făcut reclamație, am luat legătura cu cei de la companie, nu au venit să recitească contoarul. Eu nu pot să suport 3 mii de lei pentru o lună de curent. Venitul meu lunar este 1.600 lei, atât am pensie. am stat 3 ore la rând ca să fac o reclamație” ne-a spus brașoveanca Doina Mînzatu, în direct la Antena 3.
Reacția Electrica la factura de 3.000 de lei
”Având în vedere solicitarea primită din partea domnului Silvian Trandafir, reporter al televiziunii Antena 3, cu privire la situația unui client din județul Brașov, vă comunicăm următoarele:
Solicitările transmise de către clientul la care faceți referire au fost înregistrate la Electrica Furnizare în datele de 19 august 2021, respectiv 24 august 2021. Acestea sunt în curs de analiză și soluționare, compania solicitând în acest sens operatorului de distribuție zonal să efectueze o citire de verificare a indexului înregistrat de contor. La finalul analizei, răspunsul cu privire la modul de soluționare a aspectelor sesizate va fi transmis clientului.
În trimestrul I al anului 2021, odată cu liberalizarea pieței de energie electrică, s-a înregistrat o creștere cu aproximativ 300% a numărului de solicitări primite de către compania Electrica Furnizare din partea clienților, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Pentru a veni în întâmpinarea consumatorilor, Electrica Furnizare a luat mai multe măsuri, printre care:
- Implementarea unui sistem care permite programarea vizitelor în centrele de relații cu clienții.
- Crearea în cadrul site-ului Electrica Furnizare a unei pagini dedicate contractării online, prin intermediul căreia consumatorii pot încheia simplu și rapid un contract: electricafurnizare.ro/contract-online/.
- Punerea la dispoziția clienților a unor modalități alternative de contact, menite să le ofere acces la consultanța necesară soluționării solicitărilor acestora: linie de call center dedicată informațiilor comerciale (0244.406.006), adresă de e-mail pentru transmiterea solicitărilor (clienti@electricafurnizare.ro), formular de contact online (electricafurnizare.ro/asistenta/formular-inregistrare-plangeri/).
În eventualitatea în care aveți nevoie de alte informații suplimentare, vă stăm la dispoziție”, a transmis Electrica Furnizare.
Factură la curent de peste 27.000 de lei, primită de o familie din Alba-Iulia
O familie din Alba-Iulia a avut parte de o surpriză neplăcută la început de weekend. Membrii familiei au rămas uimiți când au văzut factura la curent electric.
Mai exact, aceștia au descoperit că au de plată peste 27.000 de lei. Oamenii au postat documentul pe rețelele de socializare și spun că nu poate fi altceva decât o greșeală, scrie Ziarul Unirea.
”Împreună. De peste 120 de ani…Și facturile cred că tot de-atunci se adună. Care este reacția social acceptată când primești o factură de 27.808,13 lei, sâmbătă după-masa?”, a fost mesajul acestora, postat în mediul online, alături de factura în cauză.