Anunţul lui Mark Zuckerberg a fost însoţit şi de o prezentare menită să explice pe cât posibil ce este metaversul, conceptul care stă la baza noului numei al companiei Facebook. Este vorba despre o lume virtuală online în care oamenii se pot juca, pot lucra și comunica cu ajutorul căștilor VR.
Dacă metaversul este viitorul, un lucru este sigur despre prezent: aplicaţia şi site-ul Facebook nu îşi vor schimba numele momentan.
Anunţul schimbării numelui companiei vine într-un moment în care Facebook este în mijlocul unui scandal fără precedent după ce o fostă angajată a făcut dezvăluiri din interiorul companiei, probate cu documente care demonstrează că responsabilii platformei erau conștienţi că Facebook a provocat polarizare în numeroase țări şi că a înlesnit dezinformarea.
Facebook a anunțat recent că va angaja 10.000 de persoane în Europa pentru a dezvolta conceptul de metaverse. În prezent sub umbrela Meta se află Facebook, Instagram, WhatsApp și Messenger, precum și o afacere în curs de dezvoltare în domeniul plăților online și al hardware-ului.