Antena 3 CNN Externe După The Guardian, și Stephen King anunță că nu va mai posta pe X: „Atmosfera a devenit prea toxică”

După The Guardian, și Stephen King anunță că nu va mai posta pe X: „Atmosfera a devenit prea toxică”

Bianca Chirilă
1 minut de citit Publicat la 16:23 15 Noi 2024 Modificat la 16:23 15 Noi 2024

Stephen King, autorul „The Shining” şi „Shawshank Redemption”, a scris joi pe X: „Părăsesc Twitter. Am încercat să rămân, dar atmosfera a devenit prea toxică”. Referindu-se la platforma rivală lansată de Meta a lui Mark Zuckerberg, el a adăugat: „Urmăriţi-mă pe Threads, dacă doriţi”.

Săptămâna aceasta, The Guardian a anunţat că nu va mai posta pe X, invocând preocupările legate de conţinutul toxic de pe platformă. Clubul german de fotbal St Pauli, actriţa Jamie Lee Curtis, jurnalistul TV american Don Lemon şi ziarul spaniol La Vanguardia au anunţat, de asemenea, că nu vor mai posta pe site.

Miercuri, King a negat că l-ar fi numit pe proprietarul X, Elon Musk, „noua primă doamnă a lui Trump”.

King, în vârstă de 77 de ani, s-a mai confruntat cu Musk cu privire la proprietatea sa asupra platformei. La scurt timp după ce Musk a finalizat preluarea site-ului în valoare de 44 de miliarde de dolari în 2022, când acesta era cunoscut sub numele de Twitter, King a ameninţat că va părăsi platforma după un anunț conform căruia aceasta va percepe utilizatorilor 20 de dolari pentru a-şi păstra bifa albastră.

„20 de dolari pe lună pentru a-mi păstra bifa albastră? La naiba cu asta, ar trebui să mă plătească. Dacă se instituie asta, am plecat ca Enron”, a scris el.

De asemenea, King l-a criticat pe Musk în timpul campaniei electorale prezidenţiale, pe parcursul căreia directorul executiv al Tesla şi-a folosit contul pentru a susţine candidatura lui Trump. Răspunzând la o afirmaţie a lui Musk pe X conform căreia candidatul Partidului Democrat, Kamala Harris, „vrea să încalce Constituţia”, King a scris: „Este ridicol. Ca de obicei”.

Bluesky, rivalul X, a înregistrat mai mult de un milion de utilizatori noi de la alegerile din SUA şi are aproape 15 milioane de utilizatori în întreaga lume, faţă de nouă milioane în septembrie, a declarat compania.

Citește mai multe din Externe
» Citește mai multe din Externe
TOP articole