În următorii șapte ani, planul Kaufland România este acela de a continua să colaboreze activ cu producătorii locali, în vederea aprovizionării magazinelor cu produse românești, afirmă Dumitru Valer Hancaș, director comunicare şi corporate Affairs Kaufland România.
"Misiunea Kaufland România va rămâne aceeași, iar ea se numește "Cu România pentru România", pentru că vom încerca să urcăm procentul de colaborare cu producătorii locali, care în momentul de față este stabilit undeva la 85%.
Probabil că vom dezvolta foarte multe parteneriate pe plan local, astfel încât componentele lanțului comercial să devină mult mai numeroase privind punerea la dispoziția consumatorului a unui sortiment românesc, bazat pe dezvoltarea relaționării dintre aceste componente.
Cred că industria din care fac parte va deveni o ancoră importantă în ceea ce va însemna impactul socio-economic pe care industria de retail îl are și îl va avea în societate și în viața de zi cu zi.
Citește și: Conferinţa Naţională de lansare a proiectului RO 3.0 - Viziunea Viitorului
De asemenea, cred că România va deveni independentă în ceea ce privește reziliența alimentară, astfel încât nu doar că vom reuși să consumăm și să alimentăm rafturile hipermarketurilor cu produse românești, dar mai mult decât atât, cred că suntem capabili să ducem balanța comercială într-o zonă pozitivă pentru România.
Și mă refer la posibilitatea de a exporta bunurile românești în UE și, de ce nu, poate în țările membre OCDE", a spus Dumitru Valer Hancaș.
Conferinţa Naţională de lansare a proiectului RO 3.0 – Viziunea Viitorului a avut loc luni, 27 noiembrie 2023, ora 09:30, ONE TOWER, Sala SCENARIO, Calea Floreasca nr. 165, Etaj 17, sector 1, Bucureşti.
Pe parcursul proiectului, vom descoperi împreună cum arată viitorul, ce rol va juca tehnologia în vieţile noastre în următorii ani, ce viziuni au marile companii şi ce putem face împreună pentru a face saltul către Digitalizarea României.