Antena 3 CNN Actualitate Social Documente pentru licitaţiile ANAF. Iată actele necesare pentru participare

Documente pentru licitaţiile ANAF. Iată actele necesare pentru participare

S.T.
<1 minut de citit Publicat la 21:33 01 Feb 2018 Modificat la 21:33 01 Feb 2018

Documente pentru licitaţiile ANAF se pot obţine foarte uşor de la autorităţile competente, însă acest aspect este poate cel mai important, atunci când vreţi să aveţi succes privind înscrierea la o licitaţie ANAF.

Documente pentru licitaţiile ANAF persoane fizice :

  1. Dovada depunerii cautiunii din pretul de incepere a licitatiei
  2. Cererea pentru participarea la licitatie care va contine oferta de cumparare a bunului;
  3. Datele de identificare ale persoanei (B.I/C.I in original si copie);
  4. Procura autentica in cazul in care potentialul cumparator este reprezentat de o alta persoana la sedinta de licitatie (in original).

Documente pentru licitaţiile ANAF persoane juridice :

  • Dovada depunerii cautiunii din pretul de incepere a licitatiei
  • Cererea pentru participarea la licitatie care va contine oferta de cumparare a bunului;
  • Copia certificatului de inmatriculare al societatii comerciale;
  • Certificat constatator de la Registrul Comertului cu datele firmei si reprezentantii acesteia, din care sa rezulte ca firma este in functiune si nu se afla in procedura de insolventa;
  • Hotararea AGA din care să reiasa decizia asociatilor sau actionarilor de a cumpara la licitatie bunul in cauza, daca valoarea acestui bun depaseste 50% din valoarea capitalului social al societatii comerciale;
  • Mandat de participare la licitatie emis de societate;
  • Datele de identificare ale reprezentantului firmei care participa la licitatie (B.I/C.I in original si copie).

Sursa: observator.tv

Etichete: documente licitatii
Citește mai multe din Social
» Citește mai multe din Social
TOP articole