Oamenii sunt, însă, iritați de această strategie de marketing. Deși, teoretic, plătesc ceva mai puțin la cazare în timpul săptămânii nu vor să fie condiționați, potrivit ştirileprotv.ro.
Spre exemplu, la un hotel de patru stele din Mamaia, turiștii care optează pentru cinci zile de vacanță achită puțin peste 100 de lei pe noapte. Situația se schimbă complet, dacă se mulțumesc cu două nopți.
"Dacă se face acum rezervare pe o noapte, de exemplu, tariful este de 180 de lei. Dacă se face pe două nopți, tariful este de 300 de lei, dar dacă alegeți un sejur de cinci nopți o să fie 600 de lei", spune Andra Vâlcu, managerul unui hotel de patru stele.
Turiștii se declară nemulțumiți de o astfel de strategie de marketing, care, spun ei, îi avantajează doar pe hotelieri.
"Practic, te obligă să plătești o seară în plus. Mulți nu pot sta, vin pe weekend vineri, sâmbătă, iar pe duminică pleacă", explică o turistă.