ARO a fost uzina unde muncitorii au creat ei singuri cu mintea și cu mâinile lor tehnologia care a făcut ca această mașină de teren să ajungă pe locul patru în lume ca performanță.
După ce a fost închisă doar piesele de schimb care au rămas la reprezentanțele din străinătate unde se exportase ARO valorau 700 de milioane de dolari, conform liderilor de sindicat.
Aceste piese nu au fost incluse în valoarea la care a fost estimată ARO după 1990 și care a oscilat între 1.4 milioane de dolari, la 14 milioane și, după ce a fost închisă, s-a vorbit despre o valoare care s-ar fi ridicat la peste 50 de milioane de dolari.
Pentru cei care au muncit aici, ARO a fost dovada concretă a creativității și priceperii lor. Rostite astăzi sunt cuvinte golite de sens.
ARO a fost vândută în 2003 pentru suma de 150.000 de euro lui John Perez, un dealer american de origine cubaneză. În 2006, a fost închisă și falimentată.