"Fost angajat la o firmă abonată la bani publici, numit secretar de stat la Ministerul Transporturilor. Așa ar fi sunat titlurile din intransigenta presă progresistă, dacă PSD și nu USR l-ar fi numit pe Adrian Covăsăianu în funcție.
Fiind însă protejatul lui Cătălin Drulă, geograful din Iași nu a fost verificat de nimeni și a ajuns să gestioneze destinele transporturilor din România. Adrian Covăsăianu a lucrat, înainte de Ministerul Transporturilor, la două firme care s-au înghesuit să se înfrupte din banii publici.
Fosta sursă de venit a secretarului de stat de la Ministerul Transporturilor se poate lăuda cu 161 de contracte acordate fără licitație. Ultima lovitură data de această firmă este implicarea într-un proiect public de construire a 5000 de podețe în județul Galați.
Normal, Drulă nu a spus niciodată că numește în această funcție de demnitate publică un fost angajat al unor campioni în achiziții publice. Ministrul l-a creionat pe Covăsăianu ca fiind un ONG-ist, vice-președinte al Asociației Moldova Vrea Autostradă.
Ministrul a uitat să spună despre întreaga activitate profesională a secretarului său de stat. Înainte de firma cu podețele, Covăsăianu a lucrat tot la o companie care avea apetență pentru contracte publice.
În acest ritm, sintagma „oameni noi în politică” se transformă încet și sigur în formula figuri noi, grupuri de interese vechi", a scris deputatul Marina Mina într-o postare pe Facebook.