"Moldova rămâne fără autostrăzi. Din 900 de km pe care administrația progresistă îi visează în proiecțiile realizate pentru viitor. Dacă până acum, măcar pe hârtie, Moldova era traversată de autostrăzi și drumuri expres, de această dată ministrul Drulă alocă 600 km de vise în Transilvania și 20 km în Moldova. Transilvania urmează să aibă o centură ocolitoare pentru toată regiunea în vreme ce moldovenii vor beneficia doar de cei 20 km care înconjoară Bacăul. Aceste previziuni habarniste condamnă Moldova la subdezvoltare pentru următoarea jumătate de secol", spune deputatul Mina într-o postare pe Facebook.
Două autostrăzi în jurul Sibiului
Constatările lui Marian Mina se referă și la investițiile din jurul Sibiului. Deputatul este de părere că alte localități nu beneficiază de asemenea proiecte.
"Sibiul lui Iohannis urmează să fie încadrat corespunzător de două autostrăzi care să asigure alunecarea spre pârtie a președintelui. În acest timp, la Tecuci, Vaslui sau Bârlad poporul urmează să se înghesuie pe o singură bandă. Realitatea din Sibiu este paralelă cu cea din Vaslui. Viața românilor din Transilvania va fi altfel decât ce a românilor din Moldova", explică Marian Mina.
Autostradă întârziată din pix de ministrul Drulă
Deputatul este de părere că și Dobrogea este exclusă de la dezvoltare de noile planuri de dezvoltare. Multe dintre probleme sunt generate de incompetență sau rea-voință. Parlamentarul dă exemplul legăturii dintre Transilvania și Muntenia.
"Poate cea mai mare dovadă de incompetență este manifestată de Ministrul Transporturilor în ceea ce privește legătura dintre Transilvania și Muntenia. Autostrada Ploiești Brașov urmează să întîrzie cel puțin șapte ani pentru că Drulă a condiționat realizarea ei de săparea unui tunel", spune Mina.
El spune că experiența imitată a ministrului Drulă poate să fie observată în acest caz pentru că a ales să se pronunțe înaintea specialiștilor.
Oltenia ignorată de autorități
Oltenia, a doua cea mai săracă zonă a României și capitala Olteniei, Craiova sunt și ele considerate a fi ignorate de Ministerul Transporturilor.
"Drumul Calafat – Craiova ar face ca transportatorii să aleagă România în detrimental Bulgariei sau Serbiei. Cu toate acestea în ministerul condus de Drulă pare să lipsească viziunea pe termen lung dacă nu are anumite componente politice", spune Mina.
Deputatul consideră guvernul ca fiind inconștient pentru că lasă sume mari de bani pentru a fi gestionate de un ministru fără experiență.
"Drulă este un programator care a ajuns în mod eronat să numere miliardele necesare dezvoltării infrastructurii din România", conchide Marian Mina.