Antena 3 CNN Economic A intrat în antreprenoriat la 17 ani, iar acum gestionează bugete de 40 de milioane de euro | BizSchool

A intrat în antreprenoriat la 17 ani, iar acum gestionează bugete de 40 de milioane de euro | BizSchool

Bianca Voinea
1 minut de citit Publicat la 09:55 10 Iun 2023 Modificat la 15:44 11 Iun 2023

Portofoliul impresionant și bagajul plin de experințe conturează în prezent profilul complex al unui om de afaceri de succes. La 17 ani a început cu o afacere mică încă din liceu, când a dezvoltat un site pe care promova vânzarea de motociclete second-hand, obținând astfel și primii bani pe cont propriu din reclame online, afișate pe site-ul său.

Și încă de pe atunci a încolțit în mintea lui și ideea unui business în marketing digital, specializat în servicii de promovare prin SEO, iar acum conduce una dintre cele mai importante companii de marketing digital din România.

Business-ul se numără chiar printre cele mai mari cinci agenții de profil, cu o cifră de afaceri de 3,2 milioane de euro și aproape 400 de clienți. Asta se datorează și faptului că firmele românești au înțeles care este rolul marketing-ului digital, mai ales după experiența ultimlor ani în care pandemia a schimbat complet profilul consumatorului. Însă succesul lui Daniel Slăvenie nu se datorează doar muncii și strategiilor de business inedite pe care le-a gândit, ci și greșelilor pe care le-a făcut, pentru că fiecare a venit la pachet cu lecții prețioase pe care nu le-ar fi deprins din niciun manual de antreprenoriat.

În plus, a avut prieteni cu mai multă experiență decât el în afaceri, care i-au fost mentori și l-au ghidat ori de câte ori avea nevoie. Și după această suită de lecții probate, a îmbrăcat și haina de investitor.

Cum anume îl poate convinge un start-up să investească în el, aflați din interviul realizat de Bianca Voinea la BizSchool.

Etichete: BizSchool
Citește mai multe din Economic
» Citește mai multe din Economic
TOP articole