În general, afacerile în România sunt asociate cu supraviețuirea și rezistența în fața adversității. În același timp, ele sunt promisiunea unei prosperități până nu de mult străină nouă, românilor. Priviți adesea cu neîncredere, suspiciune și invidie, oamenii de afaceri din România demonstrează că „se poate” și, mai ales, că „se poate și altfel”. Istoriile lor sunt experiențe personale despre succes, eșec, învățare, perseverență și rezistență într-un mediu cel mai adesea ostil. Sunt povești care inspiră, motivează și contagiază.
Steve Jobs spunea că „Oamenii cu pasiune pot schimba lumea”. Fiecare dintre acești oameni schimbă, puțin câte puțin, România, prin pasiunea, viziunea și încrederea lor. Fiecare separat și împreună, ei au schimbat modul în care se fac afacerile, au impus standarde de etică, transparență și responsabilitate, au creat oportunități de care beneficiază întreaga societate.
----------------------------
Textul integral îl puteţi citi în revista Români care Dezvoltă România, care conţine și Top 100 Antreprenori Români, disponibilă în punctele de difuzare a presei.