Cerințele noilor generații, dar și noile condiții de pe piața muncii i-au determinat pe profesorii de la Universitatea Dunărea de Jos să găsească o metodă eficientă de a îmbina utilul cu plăcutul.
"E cumva un curs inedit, pentru că ne dorim de fiecare dată să ne adaptăm la ceea ce se află în piaţa muncii, în realitatea de zi cu zi. Cred că reuşim de fiecare dată cu brio. Vor avea atât parte teoretică pe parte de IT şi cum să facă vlog, blog şi cum să devină influenceri, dar şi activităţi practice cu influenceri şi bloggeri pe care îi avem invitaţi în cadrul acestor cursuri", a declarat Alexandru Nechifor, prorector la Universitatea "Dunărea de Jos" din Galaţi.
"Universitatea Galați a avut o idee absolut genială să facă nişte cursuri pentru bloggeri, vloggeri, influenceri. Mă bucură foarte mult această iniţiativă şi voi participa cu foarte multă plăcere. Abia aştept să povestesc cursanţilor ce frumos este să fii blogger, vlogger, să ai o pasiune şi să povesteşti tututor despre ea. Iar dacă vor crea conţinut unic, fără să copieze de la alţii, să fie fair-play, vor avea succes, aşa cum am eu", a spus Gina Bradea, vlogger culinar.
Majoritatea tinerilor cursanți sunt la început de drum în cariera profesională.
Taxa pentru aceste programe de studii este de 300 de lei, corespunzătoare celor 20 de ore prevăzute în planurile de învățământ