Bărbatul, imediat ce a a observat banii în cont, i-a socs imediat și nu mai vrea să-i înapoieze. Acum, firma de salubritate se judecă în instanță cu băncile care au comis eroare.
Salubris Iaşi se chinuie din 2017 să recupereze suma de 131.000 de lei ce a fost virată, din greşeală, unei persoane fizice. Dorind să achite contravaloarea de combustibil, reprezentanţii Salubris au introdus datele greşite ale beneficiarului, banii ajungând astfel la un cetăţean român al cărui nume nu a fost făcut public de către bănci.
Norocosul a scos banii imediat de la un bancomat şi a refuzat să îi restituie societăţii de salubritate. Salubris a dat în judecată ING şi BRD, cel două bănci care au intermediat tranzacţia, acuzându-o pe prima că „nu a verificat şi nu s-a sesizat cu privire la faptul că plata sumei s-a făcut într-un cont care nu aparţine respectivei societăţi comerciale, ci unei persoane fizice care a retras suma de bani de la unităţi ATM".
Băncile au refuzat să restituie banii, şi în timpul procesului au arătat că Salubris este cea care a greşit atunci când a indicat greşit contul bancar. Iar Judecătoria şi Tribunalul Iaşi le-au dat dreptate până acum, ultima sentinţă fiind atacată, recent, cu recurs. În perioada următoarea, acesta va fi judecat de Curtea de Apel Iaşi.