Una este să începi o afacere în domeniul construcțiilor, alta este să înțelegi Search Engine Optimization, cuvinte cheie, social media marketing, PPC și multe altele. Astfel, întrebarea este, scurt și la obiect, cum poți afla dacă beneficiezi de servicii SEO de calitate?
Iată care sunt răspunsurile!
Agenția îți va spune din start ce primeșți!
Orice agenție care se respectă îți va spune din start ce conține pachetul de servicii SEO de care vei beneficia, dar și explicațiile din spatele fiecărui concept, desigur. Cum ar fi să ți se spună că vei primi SEO on page, off page, tehnic și așa mai departe fără a ști ce înseamnă aceste lucruri?
Pentru o afacere care este la prima interacțiune cu o agenție de marketing, explicațiile sunt totul – iar acestea trebuie să vină de la experții fiecărui departament. Astfel, specialistul SEO va fi acolo (sau cel puțin ar trebui să fie) pentru a-ți răspunde la toate întrebările posibile.
Evident, niciodată nu strică să te informezi puțin în prealabil.
Servicii SEO on page
În această categorie intră tot conținutul care va fi scris pentru website-ul tău – pentru fiecare pagină a acestuia. Astfel, poți beneficia de articole de blog, descrieri pentru produse, optimizare titlu și descriere pentru fiecare pagină în parte, optimizare conținut homepage și așa mai departe.
În mare, on page se referă la toate optimizările care poț fi făcute la nivelul textului de pe paginile unui website. O subcategorie a acestui tip de servicii este partea tehnică a SEO. În această intră realizarea unui audit asupra întregului website, optimizarea vitezei de încărcare a acestuia, rezolvarea erorilor și altele similare care au de-a face cu scheletul website-ului tău, după cum s-ar spune.
Servicii SEO off page
Când vine vorba de off page, ai putea vedea o strategie de acumulare a link-urilor externe (de la alte site-uri către site-ul tău). Aici pot intra și articole publicate pe site-uri de știri, rețele de bloguri și alte website-uri din domeniul afacerii tale. Aceasta este una dintre strategiile de linkbuilding la care poate apela o agenție de marketing.
Off page se referă, în mare, la toate optimizările care pot fi făcute în afară paginilor website-ului tău – pe scurt, menționarea acestuia (prin intermediul link-urilor) în cât mai multe locații din online.
Servicii SEO la nivel local
Nu în ultimul rând, ți se vor oferi și servicii de optimizare SEO la nivel local. Aici intră crearea și administrarea unui profil Google Business (precum și optimizarea acestuia) și optimizarea anumitor părți de conținut pe cuvinte cheie locale (de exemplu, agenție de marketing și așa mai departe).
Cam acestea ar fi lucrurile de care vei beneficia dacă ai parte de servicii SEO de calitate, realizate de o firma cu experiență în domeniu. Totuși, dacă simți că ai nevoie de mai multe explicații în privința SEO, nu ezită să-i contactezi pe cei care îți pot oferi informații avizate – anume echipa agenției The Markers, agenție cu peste 9 ani experiență în marketing online!