Antena 3 CNN Actualitate Cum ne putem apăra împotriva țepelor la cumpărături

Cum ne putem apăra împotriva țepelor la cumpărături

S.T.
<1 minut de citit Publicat la 11:17 02 Noi 2019 Modificat la 11:17 02 Noi 2019

Șase din zece consumatori români sunt nemulțumiți de calitatea produselor și serviciilor achiziționate și deși 61% au întâmpinat probleme la cumpărarea sau utilizarea de bunuri și servicii în ultimul an, 17 procente dintre aceștia nu au luat nicio măsură.

Cele mai cunoscute drepturi europene la care apelează românii sunt returnarea produselor cumpărate online în termen de 14 zile calendaristice și garanția gratuită de doi ani pentru cele cumpărate online sau în magazin.

Publicitatea înșelătoare, clauzele contractuale abuzive și pachetele turistice neconforme sunt printre cele mai puțin cunoscute practici prin care se încalcă drepturile consumatorilor din România, conform unui studiu realizat pentru Comisia Europeană.

Avem mai multe drepturi decât ne putem da seama. Aceste drepturi au fost create pentru a oferi protecție online, offline, dar și în spațiul Uniunii Europene.

Informațiile au fost prezentate de Luciana Cocoș, realizator Safe Income, sâmbătă, la Antena 3.

Aflați mai multe informații urmărind materialul video de mai jos!

 

Citește mai multe din Actualitate
» Citește mai multe din Actualitate
TOP articole