În afara facturilor Hidroelectrica ce au fost emise cu întârziere, clienţii companiei pot constata că nota de plată le-a fost emisă greşit sau pot cere, spre exemplu, verificare contorului.
Pentru deranjamente sau alte probleme, e indicat să-i apelaţi la numărul de telefon.
"O sinteză în ceea ce priveşte contactarea celor de la Hidroelectrica pe diverse teme, motive etc:
- în situaţia în care factura vă este emisă greşit, puteţi să le scrieţi la sold@hidroelectrica.ro
- dacă doriţi să cereţi verificarea contorului, puteţi să le scrieţi la verificare.contor@hidroelectrica.ro
- pentru toate celelalte situaţii, puteţi să le scrieţi la formular.client@hidroelectrica.ro
- puteţi să contactaţi Hidroelectrica şi la call center apelând numerele 021/9834 sau 021/9861.
- pentru deranjamente (probleme tehnice), recomand să contactaţi direct distribuitorii ca să intervină cât mai repede, altfel găsiţi numărul de deranjamente de la Hidroelectrica şi pe prima pagină a facturii", se arată pe grupul de Facebook Clienţi Hidroelectrica.
Indexul autocitit poate fi comunicat gratuit la:
- numărul de telefon: 0800.800.359 sau
- la adresa de e-mail: client.hidroelectrica.ro/autocitire
Vezi şi: Ponturi pentru transmiterea indexului Hidroelectrica
Compania Hidroelectrica are în prezent peste 500.000 de clienţi.
Compania Hidroelectrica a anunţat la începutul anului că restanțierii pot opta pentru eșalonarea sumelor, pe o perioadă de șase luni.
Facturile Hidroelectrica pot fi plătite într-un interval destul de larg, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.
Eșalonarea se solicită online, prin completarea unui formular tip, sau direct la sediile sucursalelor. Hidroelectrica ocupă a treia poziție în topul furnizorilor de energie electrică din țara noastră.