Antena 3 CNN Economic Cum a ajuns un produs românesc și ieftin marca nr. 1 în Austria. ”Totul a pornit de la o eroare”

Cum a ajuns un produs românesc și ieftin marca nr. 1 în Austria. ”Totul a pornit de la o eroare”

M.Z.
<1 minut de citit Publicat la 14:48 29 Oct 2016 Modificat la 14:48 29 Oct 2016

Doi producători de pufuleți din România au ajuns să facă afaceri de milioane de euro și să cucerească definitiv piața din Austria. Au pornit prin a vinde înghețată la colțul străzii, în Băicoi, iar acum au o afacere gigant, potrivit Econonica.net.

Doi ingineri au inventat, încercând să repare o eroare, maşina care produce Gusto, marca de pufuleţi devenită numărul unu în Austria. Eliodor Apostolescu şi Cătălin Nour, doi prieteni din Băicoi sunt acum ”părinţii” brandului de pufuleţi Gusto, o marcă internaţională care a reuşit să îşi croiască loc chiar şi în magazinele de nepătruns: în lanţul de tip hard-discount ALDI din Germania, spre exemplu, unde 90% dintre produse sunt comercializate sub mărci private. 

Mai mult, anul trecut, pufuleţii româneşti au devenit snaks-ul numărul unu din Austria şi au ajuns în mâinile locuitoriulor din peste 20 de state precum Ungaria, Spania, Italia, Grecia, Cehia, Slovacia, Anglia, Cipru, Noua Zeelandă, Dubai, Canada sau America. 
 

Etichete: Austria
Citește mai multe din Economic
» Citește mai multe din Economic
TOP articole