Antena 3 CNN Actualitate Coşmarul unei românce, la un hotel de 4 stele din Grecia. "E prima dată când văd aşa ceva. Ne-au returnat banii până la urmă"

Coşmarul unei românce, la un hotel de 4 stele din Grecia. "E prima dată când văd aşa ceva. Ne-au returnat banii până la urmă"

Georgiana Adam
1 minut de citit Publicat la 11:03 06 Iun 2022 Modificat la 11:03 06 Iun 2022

Şi de această dată, spune femeia, s-a lovit de o problemă. Ea a povestit întâmplarea prin care a trecut pe pagina de Facebook "Vacanţe sub 500 de euro".

Românca povesteşte că şi-a rezervat o vacanţă în Creta încă din luna februarie, iar când a ajuns la hotel, condiţiile erau sub orice critică, susţine femeia. 

Turistă româncă în Grecia: "Nu ne putem odihni din cauza gălăgiei, uşa de la intrare e de formă"

În plus, nici nu se putea odihni din cauza gălăgiei, la hotelul de patru stele, mai spune turista. Asta a făcut-o să meargă să ceară banii înapoi, pentru că se gândea să plece de acolo.

"Avem următoarea situaţie: suntem de două nopţi în Creta, iar la hotelul de 4* pe care l-am plătit 100% încă din februarie nu mai vrem să stăm - nu ne putem odihni din cauza gălăgiei (uşa de la intrare e de formă, se aude absolut tot ce se întâmplă pe hol). 

Baia e de 2 mp, mereu plină de apă pe jos, iar la baie nu avem chiuvetă, aceasta e într-unul din dormitoare (e prima dată când văd asta) şi e foarte deranjant de folosit când cineva doarme", a scris ea.

Atunci, românca a mers la recepţia hotelului, şi-a spus oful şi a explicat că vrea să plece, cerând şi restituirea banilor pentru cele patru zile rămase şi deja plătite. 

"Am comunicat managerului aceste aspecte şi ne-a spus că e fully booked şi nu ne poate schimba camera, mai vedem zilele următoare ce se întâmplă, poate nu vine cineva şi ne poate da o altă camera... 

Ideea e că noi vrem să ne mutăm oricum într-un alt hotel. Ştie cineva prin ce minune am putea recupera restul de 4 nopţi de cazare ce vor rămâne nefolosite?  4*120 euro...", a mai scris femeia.    

Femeia şi-a recuperat banii şi s-a mutat la un alt hotel

Ulterior, situaţia s-a rezolvat, după o altă discuţie, spune turista româncă: managerul le-a restituit banii pentru cele patru nopţi rămase, iar turiştii s-au mutat în alt hotel.   

"Am discutat cu managerul pe un ton foarte civilizat şi prietenos şi i-am expus nemulţumirile, i-am spus că am făcut o rezervare în altă parte şi vom pleca. 

Deşi iniţial ne-a spus că un refund nu este posibil, în final ne-a chemat la recepţie şi ne-a returnat suma pentru cele 4 nopţi rămase", a explicat românca.
 

Etichete: vacanţă Grecia
Citește mai multe din Actualitate
» Citește mai multe din Actualitate
TOP articole