Antena 3 CNN International News Un copil de 2 ani a supraviețuit după ce a înghițit 16 bile magnetice, în Florida. Produse similare se găsesc și pe piața din România

Un copil de 2 ani a supraviețuit după ce a înghițit 16 bile magnetice, în Florida. Produse similare se găsesc și pe piața din România

Adrian Iclozan
1 minut de citit Publicat la 00:07 16 Iun 2021 Modificat la 00:10 16 Iun 2021

Hannah Arrington are cinci copii. Unul dintre aceștia a ajuns la spital după ce a înghițit peste o duzină de bile magnetice.

S-a întâmplat în aprilie, anul curent, când unul dintre copii s-a întors de la școală cu mai multe astfel de obiecte.

La scurt timp, cel mai tânăr dintre fii, Konin, în vârstă de doi ani, a început să aibă dureri de stomac, care s-au agravat și au necesitat internarea de urgență.

"Din momentul când a pus mâna pe ele, de la oricine le-ar fi luat, Konin a înghițit 16 (bile) și n-am avut habar", își amintește mama.

Pe piața din SUA sunt mai multe produse care se potrivesc descrierii din acest caz.

Buckyballs, o marcă de astfel de produse, a fost interzisă de Comisia americană pentru siguranța consumatorilor, din cauza riscului de a provoca perforarea stomacului, a intestinelor și chiar decesul, în cazul înghițirii. 

Însă după ce interdicția a fost anulată de un judecător, magneții și-au găsit locul înapoi pe rafturi. Și în casa familiei Arrington.

"Pe măsură ce le ingera, bilele coborau în tractul său digestiv și apoi, de fiecare dată când găsea altă bilă magnetică prin casă și o înghițea, aceasta se lipea de celelalte, făcându-i o gaură prin stomac până în zona colonului", spune mama.

După o intervenție chirurgicală amplă, magneții au fost scoși, dar copilul a fost internat din nou cu un tub de hrănire artificială iar medicii îi fac analize pentru a stabili de ce micuțul pacient vomită tot ce îngurgitează.

Mesajul mamei sale este: verificați de două sau chiar de trei ori ce aduc copiii voștri acasă.

Pe site-ul BuckyBall compania popularizează produsul drept un accesoriu ornamental pentru birou. Pe site figurează, de asemenea, avertismentul ca obiectele să nu fie lăsate la îndemâna copiilor.

Magazinele din România vând produse similare, cu precizarea că acestea sunt destinate persoanelor cu vârsta de cel puțin 14 ani.

Citește mai multe din International News
» Citește mai multe din International News
TOP articole