Antena 3 CNN Actualitate Social Cojocul românesc, copiat de un brand celebru și vândut la un preţ exorbitant

Cojocul românesc, copiat de un brand celebru și vândut la un preţ exorbitant

<1 minut de citit Publicat la 09:49 20 Noi 2018 Modificat la 09:49 20 Noi 2018

Un cojoc tradiţional bărbătesc din Bistriţa-Năsăud a fost vândut cu aproape 5 mii de euro. Nu în România, ci pe un site cu haine de la branduri exclusiviste. Pieptarul a fost scos la vânzare sub semnătura unui designer celebru.  

O vestă cu influenţe gypsy şi detalii brodate, fabricată în India. Aşa este prezentant clienţilor din toata lumea pieptarul originar din Năsăud. 

În România, cojocul nu s-a vandut cu mai mult de 400 de euro, spun specialiştii. Peste graniţe, piesa vestimentara este considerata una exclusivista, pentru care s-a plătit de 10 ori mai mult. 

Replicarea hainelor tradiţionale româneşti devine o practică tot mai des întâlnită în rândul  brandurilor internaţionale. De această dată, Stephanie von Watzdorf a stat în spatele colecţiei. 

De altfel, în luna martie a acestui an şi casa de modă Dior a fost în centrul unui astfel de scandal. În colecţia de toamnă a anului 2017, un cojoc copiat din zona Beiuşului, a fost vândut de Dior cu 30 de mii de euro. 

E Bihor, nu Dior - au raspuns imediat romanii, printr-o campanie de promovare a acestor produse autentice.

Etichete: vandut India
Citește mai multe din Social
» Citește mai multe din Social
TOP articole