Mai exact, clienţii băncii puteau să pună bani într-un cont digital Revolut şi apoi să retragă de la o casă de numerar.
Unii dintre ei susţin că au putut să scoată până la 1.000 de euro de la bancomat, cu toate că banca insistă că limita zilnică de retragere de fonduri este de 500 de euro.
Mai multe videoclipuri apărute pe rețelele sociale arată cum în fața bancomatelor Băncii Irlandei din mai multe orașe s-au format cozi lungi de oameni, iar în unele cazuri, a fost nevoie de intervenția poliției.
Banca a confirmat marţi că lucrează la remedierea unei probleme tehnice care a afectat mai multe servicii, inclusiv aplicația mobilă și portalul de online banking 365Online.
Clienții băncii au fost avertizați că orice sumă de bani transferată sau retrasă peste limitele normale "va fi debitată din contul lor".
"Suntem conștienți că unii clienți s-ar putea să nu poată să își verifice soldul, dar nu ar trebui să retragă/transfere dacă acel cont este probabil să rămână descoperit", a transmis banca pe X (fostul Twitter), potrivit news.sky.com.
Începând de miercuri, banca a anunțat că atât aplicația, cât și portalul funcționează normal și și-a cerut scuze pentru întreruperi.