Ministerele Transporturilor şi Fondurilor Europene au retransmis la Comisia Europeană Cererea de Finanţare pentru proiectul liniei de metrou 1 Mai – Otopeni, răspunzând astfel clarificărilor solicitate de executivul comunitar în data de 12 septembrie.
Obiectul cererii de finanţare “Legătura reţelei de metrou cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă – Otopeni (Magistrala 6. 1 Mai – Otopeni)” este reprezentat de asigurarea unei conexiuni directe între Bucureşti şi Otopeni, respectiv între Gara de Nord Bucureşti şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă, prin construirea unei noi linii de metrou cu o lungime de 14,2 km şi 12 staţii de metrou, precizează Ministerul Transporturilor, într-un comunicat.
Răspunsul a fost trimis vineri Comisiei Europene, scrie news.ro.
Proiectul major privind Magistrala 6 a fost depus în decembrie 2017 la Comisia Europeană, iar în februarie 2018, CE l-a întrerupt de la evaluare, făcând comentarii pe marginea acestuia. Acestea au fost procesate, iar în 8 iunie 2018, Ministerul Transporturilor a retransmis proiectul corectat. Între 8 iunie şi 8 septembrie a fost termenul în care CE putea emite în scris puncte de vedere referitor la acest proiect.