Antena 3 CNN Actualitate Social Ce spune Serviciul de Telecomunicații Speciale, după incidentul nou la 112 din Ialomița

Ce spune Serviciul de Telecomunicații Speciale, după incidentul nou la 112 din Ialomița

1 minut de citit Publicat la 14:59 02 Sep 2019 Modificat la 14:59 02 Sep 2019

Serviciul de Telecomunicații Speciale a avut o primă reacție în scandalul din Ialomița, când o operatoare i-a cerut unui bărbat să închidă telefonul pentru că ține linia ocupată.

Citiți și Bărbatul din județul Ialomița a sunat la 112 și a anunțat că un tânăr conduce sub influența băuturilor alcoolice. Operatoarea: „Închide domnule, că ţii linia ocupată”

„Referitor la articolul apărut în publicația online „Realitatea de Ialomița”, privind modul de procesare a apelului de urgență preluat de un operator în Centrul unic pentru apeluri de urgență 112 Ialomița, Serviciul de Telecomunicații Speciale face următoarele precizări:

  În data de 30.08.2019, ora 13:40, a fost recepţionat un apel la Centrului Unic pentru Apeluri de Urgenţă 112 Ialomiţa, în care apelantul a semnalat tulburarea ordinii și liniștii publice în comuna Reviga, fenomen care se repetă noapte de noapte. Apelantul a menţionat faptul că nu este vorba despre o urgenţă, că apelul a fost inițiat în scop preventiv, iar situaţia prezentată nu se desfăşoară în momentul apelării numărului de urgenţă 112.

Apelul, preluat de către operatorul Centrului Unic pentru Apeluri de Urgenţă 112 Ialomiţa, a fost indexat la „TULBURAREA LINIŞTII ŞI ORDINII PUBLICE” şi transferat către Dispeceratul Inspectoratului de Poliție Județean Ialomița. Precizăm că operatorul 112 a procesat apelul conform prevederilor Metodologiei privind cooperarea agențiilor specializate de intervenție în cazul urgenţelor primite prin Sistemul naţional unic pentru apeluri de urgenţă. Totodată, precizăm faptul că responsabilitatea operatorului 112 încetează după transferul apelului și informațiilor către dispecerul Poliției, acesta din urmă având atribuţii în gestionarea intervenţiei și alocarea resurselor”.

Citește mai multe din Social
» Citește mai multe din Social
TOP articole