Şi... din păcate, în România marketingul este subestimat de antreprenori. O spune chiar un specialist în comunicare. Mihaela Tudor a vorbit la BizSchool despre bugetele pe care antreprenorii trebuie să le aloce pentru a-şi promova afacerile, dar şi ce soluţii există pentru a scoate capul din mulţime cei care nu au bani suficienţi. Dacă în cazul companiilor mari vorbim despre procente din cifra de afaceri care trebuie direcţionate către marketing, antreprenorii cu business-uri mici trebuie să scoată din buzunar în jur de 500-1.000 de euro de lună pentru o comunicare avantajoasă.
Există însă şi o platformă inedită, unică în lume, creată de Mihaela Tudor, pentru cei care nu îşi permit aceste sume. Cu 200 de euro oricine poate învăţa să îşi scrie propriile comunicate de presă, pe care mai apoi le avizează jurnalişti cu experienţă. Astfel probabilitatea de a ajunge în atenţia presei, prin articole care generează ştiri şi sunt corect scrise, creşte exponenţial. Şi mai există o variantă prin care antreprenorii pot aduce un plus de imagine, dar şi un plus financiar pentru afacerile lor: brandingul personal. Ce este acesta şi cu ce ajută aflaţi din interviul realizat de Bianca Voinea la BizSchool cu Mihaela Tudor, specialist în marketing şi comunicare.