Informaţia vine de la o sursă care a avut discuţii cu reprezentanţii companiei amintite, scrie presa internaţională, potrivit mediafax.ro.
Conducerea Facebook ar fi discutat cu experţi inclusiv despre posibilitatea ca preşedintele Donald Trump să utilizeze reţeaua de socializare pentru a contesta rezultatele alegerilor, a mai spus sursa citată.
Ce a discurtat Mark Zuckerberg cu şefii Facebook
În acest sens, chiar directorul general al Facebook, Mark Zuckerberg, şi alţi şefi ai companiei s-au pus de acord asupra unor modalităţi pentru a reduce riscul ca acest lucru să se întâmple. În acest fel, s-a ajuns să se ia în calcul varianta interzicerii publicităţii politice după scrutinul din noiembrie.
"Preşedintele Trump va continua să lucreze pentru a asigura securitatea și integritatea alegerilor", a spus purtătorul de cuvânt al Casei Albe, Judd Deere, într-un comunicat de presă.
Ce soluţie a găsit Twitter
Decizia Facebook nu ar fi una fără precedent. În 2019, Twitter a interzis reclame politice, iar Facebook spunea la acea vreme că nu vrea să intervină asupra discursului politic.
Chiar şi acum, Twitter a introdus nişte etichete de verificare a informaţiilor pe mesajele transmise de președintele Trump, spre deosebire de Facebook.