Un bărbat din Constanța care a cumpărat la ediția din 2015 a Black Friday un Smart TV cu diagonala de 147 de centimetri. Clientul a fost nevoit să reclame magazinul respectiv la Protecția Consumatorului și apoi să se judece cu compania, pentru că televizorul primit inițial era defect, potrivit Ziare.com.
În 2015, televizorul Smart era în valoare de 2.700 de lei. Pentru că era aglomerație, produsul nu a fost probat și nici certificatul de garanție nu a fost completat, scrie Cancan.
Constănțeanul a povestit că vânzătorul i-a transmis că este suficient bonul fiscal în caz de disfuncționalități ale produsului și că, într-o astfel de situație, produsul poate fi dus în orice magazin de al lor din țară pentru reparație.
Când a vrut să instaleze televizorul a constatat că aparatul este defect, așa că s-a întors cu el în magazin. Produsul a fost trimis în service, însă bărbatul nu a mai primit produsul. Supărat a apelat la Protecția Consumatorului București.
Polițiștii au amendat magazinul cu 5.000 de lei. Reprezentanții firmei au contestat inițial amenda. La începutul acestui an, Tribunalul Constanța a obligat magazinul să înlocuiască televizorul defect. De asemenea, judecătorul a decis prelungirea termenului de garanție cu timpul de funcționare al acestuia. În plus, magazinul a fost obligată să îi achite clientului cheltuieli de judecată în valoare de peste 3.200 de lei.