Pasiunea ei pentru antreprenoriat a început însă foarte timpuriu, când avea doar 5 ani. Cătălina își amintește cu drag că mergea împreună cu bunica ei în piață să vândă flori. Și a prins gustul. A făcut pasul oficial în această lume devreme și ca vârstă, la 16 ani, și ca moment în dezvoltarea businessului din România – la mijlocul anilor '90.
A reușit să strânga 100 de mii de euro până la 18 ani dintr-un mic business cu produse de lux, apoi a vrut mai mult și s-a mișcat spre afacerea cu amenajări interioare și exterioare. A fost motivată de faptul că atunci lipseau pe piața locală produsele premium sau premium plus, că românul avea la dispoziție culori puține și șterse și că nu exista prea mult loc să inovezi, să creezi, să-ți personalizezi proiectele.
Și-a căutat parteneri externi, care erau însă circumspecți când venea vorba să lucreze cu o femeie antreprenor, prea tânără în opinia lor, la început de drum, fără succese remarcabile în palmares. În plus nu li se părea extrem de atractivă piața din România, deci nu se grăbeau deloc. A reușit dupa 18 luni să-i convingă să-i dea o șansă, iar după mulți ani cu provocări a construit o companie de succes. Cătălina spune că rezultatele excepționale se obțin muncind inteligent, nu neapărat mult!
Sfaturile prețioase ale antreprenoarei, dar și povestea ei de business le aflați din interviul realizat de Bianca Voinea, la BizSchool.