Evident, totul a pornit din plăcerea nevinovată pentru pantofi a femeilor, dar ele și-au găsit curajul necesar să dea viață unui start-up într-un domeniu în care niciuna dintre ele nu era specializată. Ba mai mult, momentul în care s-au decis să deschidă afacerea nici nu părea unul prielnic, având în vedere că echipele de lucru din toate domeniile începuseră să se restrângă.
Iar industria de încălțăminte nu făcea excepție. A fost complicat pentru ele să găsească oameni dispuși să redirecționeze eforturile unei echipe, și așa restrânse, în dezvoltarea unui proiect despre care nu aveau să știe cum va evolua. Reticența către parteneriate noi a fost un zid foarte greu de dărâmat, dar tinerele au avut răbdare. Anca povestește că pentru un singur model, pentru a vedea lumina zilei, a fost nevoie și de 8-10 prototipuri.
Încurajările au venit din partea mentorilor pe care i-au avut - prieteni cu ștate vechi în antreprenoriat, care le-au făcut să înțeleagă că problemele peste care dau nu sunt un caz particular, ci sunt etape naturale în dezvoltarea unui start-up.
Cât au investit în această afacere și cum au reușit să creeze dintr-o simplă pasiune un brand aflați din interviul realizat de Bianca Voinea, la BizSchool.