Redactorul șef al Travel Weekly, Arnie Weissmann, a relatat că urma să se îmbarce pe Titan pentru a vedea Titanicul, în luna mai, dar călătoria a fost oprită din cauza vremii.
Acesta spune că fondatorul OceanGate, Stockton Rush, i-ar fi dezvăluit că "a folosit fibra de carbon pentru fabricarea Titanului cumpărată la o reducere mare de la Boeing, deoarece materialul a depășit termenul de valabilitate pentru a fi folosit în avioane", potrivit Insider.
Acesta s-a arătat îngrijorat privind siguranța sa la bordul submersibilului, însă directorul OceanGate i-ar fi dat asigurări că termenele de valabilitate pentru fibra de carbon au fost stabilite "prea devreme".
Companie Boeing suține, însă, că "nu a găsit nicio înregistrare a vreunei vânzări de material compozit către OceanGate sau CEO-ul său". Asta deși pe site-ul OceanGate se menționa că nava a fost proiectată "în colaborare" cu Boeing. Producătorul de avioane americane neagă, totuși, orice implicare în proiectarea submersibilului Titan.
Înainte de călătoria care i-a fost fatală, Stockton Rush a recunoscut public, în 2021, că știa că a "încălcat unele reguli" folosind fibră de carbon pentru navă.