Magazinele de îmbrăcăminte folosesc deseori diverse trucuri pentru a face clienții să cumpere mai mult, așa că fii atentă la capcanele ascunse prin magazine.
Reducerile avantajează comerciantul, nu clientul - Reducerile sunt o modalitate de a te face să cumperi lucruri de care de fapt nu ai nevoie și pe care inițial nu le-ai fi luat, potrivit feminis.ro.
Mărimile asemănătoare pot fi prea mari sau prea mici, în funcție de marcă - Producătorii au mărimi diferite, deci aceeași mărime îți poate veni diferit, în funcție de producător.
Hainele de designer nu sunt neapărat mai calitative - Mărcile de renume colaborează uneori cu designeri cunoscuți și fac asta pentru a tenta cumpărătorii să dea mai mulți bani pe produse „exclusive”.
Secțiunea de reduceri arată intenționat mai dezordonat - Acest lucru este intenționat lăsat așa, pentru a face cumpărătorul să se simtă bine că în acea dezordine a găsit ceva drăguț, la preț accesibil.