Antena 3 CNN Actualitate Campania genială prin care Bruxelles-ul şi-a relansat turismul afectat de ameninţarea teroristă

Campania genială prin care Bruxelles-ul şi-a relansat turismul afectat de ameninţarea teroristă

La sfârşitul anului trecut, în Bruxelles a fost nivel maxim de alertă din cauza ameninţării teroriste. Poliţişti înarmaţi au patrulat pe străzi, dând impresia unei zone de război. Consecinţa imediată a fost că turiştii au părăsit rapid oraşul sau au renunţat la planurile de a-l vizita, fapt care a făcut ca zone turistice importante să arate dezolant.

Încă din primele zile ale lui 2016, însă, agenţia care se ocupă de promovarea turistică a Bruxelles-ului a pus la cale o modalitate ingenioasă de a-i face pe oameni să viziteze din nou, cu încredere, capitala Belgiei. 154 de ţări au fost angrenate în campania care a purtat numele #CallBrussels.


Subiecte în articol: Bruxelles turism
TOP articole
Parteneri
Cele mai noi știri pe ANTENA 3 CNN
» Vezi toate știrile