Este oferta cu care un magazin on-line speră să dea lovitura şi să atingă vânzări record.
Chiar dacă suntem în an de criză, retailerii se aşteaptă ca românii să nu se uite la bani şi să vâneze orice promoţie, fie că este la electrocasnice, fie la produse de bază, ca detergenţi, alimente la conservă, haine şi încălţăminte.
Într-o zi obișnuită, în cel mai mare magazin online din România sunt procesate si vândute peste 100.000 de produse - de la telefoane si calculatoare, la haine si mâncare. De Black Friday, vânzările vor exploda. Într-o singură zi, cei de aici așteaptă comenzi cât într-o lună întreagă.
Doar acest magazin pregătește peste un milion și jumate de oferte pt Black Friday, de la mașini, un iaht și electrocasnice, la câteva tone de carne de porc.
8 din 10 români vor cumpăra cel puţin un produs în ziua reducerilor de Black Friday, arată un studiu european la care au participat şi 1000 de cetăţeni din ţara noastră.
Spre deosebire de anii precedenţi, acum mulţi vor vâna oferte la mâncare şi produse de uz casnic. La carnea de porc, spre exemplu, se lucrează doar cu producători români.
Multe magazine au afişat ofertele reduse încă de astăzi. Grosul vânzărilor va fi însă vineri, pe 11 noiembrie.
”Românii vor electrocasnice mici, 33% vor televizoare, 22% telefoane, 22% articole de îmbrăcăminte si 20% își doresc firigidere noi. I-am intrebat pe oameni cât de mult intentionează să cheltuie de Black Friday. Intenționează să cheltuie 2.500 de lei, număr în creștere cu 13% față de 2021” a spus la Antena 3 CNN, Tudor Manea, CEO retailer online.
Potrivit unei cercetări efectuate la nivel european, inclusiv în România, în piaţă clienţii sunt sceptici faţă de corectitudinea ofertelor şi promoţiilor din timpul acestor evenimente comerciale.
Astfel, două treimi dintre europeni consideră că brandurile trişează de "Black Friday" şi "Cyber Monday" , în timp ce restul spun că nu s-au întâlnit niciodată cu oferte înşelătoare.