Antena 3 CNN Conținut plătit Beneficiile utilizării recenziilor autentice scrise de clienții tăi

Beneficiile utilizării recenziilor autentice scrise de clienții tăi

Redacția Antena 3 CNN
3 minute de citit Publicat la 13:39 27 Feb 2023 Modificat la 13:39 27 Feb 2023

Nu fără motiv se spune că succesul afacerii depinde de satisfacerea așteptărilor clienților. Ai un birou de arhitectură, o firmă de construcții sau o agenție imobiliară? Află de ce feedback-ul clienților este atât de important și vezi ce trebuie să faci pentru a obține comentarii și evaluări pozitive.

Recenziile clienților – ce sunt și cum le obții?

Știai că principiul primei impresii se aplică nu numai relațiilor interumane? După cum se dovedește, se aplică și pentru o agenție imobiliară sau o firmă de construcții. Credibilitatea brandului tău și calitatea serviciilor sunt confirmate nu doar de contactul direct al clienților cu compania, ci din ce în ce mai des, de opiniile altor clienți care au decis să-și împărtășească experiența pe internet.

Acestei recenzii - atât cele pozitive, cât și cele negative - se referă la un anumit serviciu, colaborare sau la companie. Amintește-ți că astfel de comentarii de la clienți, care au folosit deja oferta companiei, pot fi o sursă de cunoștințe extrem de valoroasă:

  • pentru compania ta, pentru că îți vor permite să planifici activități în conformitate cu așteptările destinatarilor, datorită cărora îți vei dezvolta afacerea;

  • pentru utilizatorii încă indeciși care caută informații de încredere despre marcă pe web.

Amintește-ți că, deși în ochii potențialilor cumpărători, opiniile negative nu sunt binevenite, ele pot fi utile companiei tale - tocmai din ele trebuie să tragi concluzii și să planifici corecțiile necesare pe baza lor. 

Cât de importante sunt opiniile clienților pentru companii?

Vrei să fii sigur că eforturile tale aduc rezultatele dorite și sunt măsurabile? Descoperă recenziile despre compania ta și oferă clienților tăi produse și servicii de cea mai înaltă calitate. De ce este atât de important? Ei bine, există cel puțin câteva motive pentru care marketingul de recomandare este un element important de promovare. Iată ce beneficii aduc:

  • Recenziile clienților sunt decisive când vine vorba de achiziții

Recent, a devenit destul de obișnuit nu numai să publici opinii pe internet, ci și să le urmărești. Nu crezi în dovezile sociale? Așadar, gândește-te în ce firme de construcții Constanța ai mai multă încredere – una cu recenzii favorabile sau una fără comentarii sau doar recenzii negative?

Importanța recenziilor este confirmată și de statistici, până la 97% dintre clienți citesc opinii despre un anumit produs sau serviciu înainte de a face o achiziție. Nu e de mirare - competitivitatea de pe piață înseamnă că în cazul afacerilor, nu există loc pentru decizii bazate exclusiv pe intuiție. Datorită feedback-ului pozitiv, poți crește vânzările.

  • Recenziile îmbunătățesc imaginea companiei

După cum arată un sondaj, opiniile clienților sunt elementul care afectează cel mai mult credibilitatea unei companii. Datorită recomandărilor pozitive, câștigi încredere în ochii clienților și a celor care încă nu au avut primul contact cu oferta ta.

Amintește-ți că doar colectarea de recenzii va afecta percepția pozitivă asupra afacerii tale. În acest fel, îți vei convinge clienții că vrei să le satisfaci cât mai bine nevoile. Ascultând feedback-ul clienților, poți construi relații mai durabile cu aceștia. Și de acolo este un pas către atragerea de lideri de opinie sau chiar ambasadori de brand.

  • Opiniile pozitive despre companie inspiră încredere

După cum știi deja, nimănui nu-i place să plătească anumite servicii fără a se documenta. Este confirmat faptul că 92% dintre clienți au încredere în recomandările familiei și prietenilor, iar 70% se bazează pe recenzii, chiar dacă nu cunosc autorii. Prin urmare, merită nu numai să colectezi recomandări de la destinatarii tăi, ci și să le folosești.

Pe platforma Registrul Constructorilor sunt înregistrate numeroase firme de construcții Timișoara, imobiliare sau birouri de arhitectură, unde clienții oferă recenzii obiective în urma colaborării sau interacțiunii cu o anumită firmă. Datorită acestor review-uri, vei oferi vizitatorilor un alt motiv să apeleze la serviciile unei anumite companii.

Recenziile clienților pot oferi valoare afacerii și cu ajutorul lor se poate:

  • construi o imagine pozitivă,

  • crește credibilitatea mărcii,

  • inspiră încredere clienților,

  • adapta oferta la nevoile cumpărătorilor,

Prin urmare, recenziile clienților existenți își merită greutatea în aur, deoarece pot ajuta la dobândirea de noi clienți și la promovarea serviciilor pe care le oferi.

Etichete: advertorial
Citește mai multe din Conținut plătit
» Citește mai multe din Conținut plătit
TOP articole