Antena 3 CNN Externe O bătrână a rămas fără pensie, telefon și curent electric după ce banca a declarat-o moartă din greșeală. "Ne cerem scuze"

O bătrână a rămas fără pensie, telefon și curent electric după ce banca a declarat-o moartă din greșeală. "Ne cerem scuze"

Silvia Preda
1 minut de citit Publicat la 17:23 07 Mar 2023 Modificat la 17:23 07 Mar 2023

Totul s-a întâmplat dintr-o eroare bancară, scrie The Guardian. Marjorie Roper, în vârstă de 91 de ani, a anunțat banca că soțul ei a murit și a cerut ca numele acestuia să fie scos din contul lor comun și înlocuit cu cel al fiicei sale, Mary.

În schimb, banca a înregistrat femeia ca decedată iar contul a fost închis. Femeia a descoperit greșeala după Crăciun, când a constatat că linia telefonică și alimentarea cu energie fuseseră întrerupte.

Bătrâna a mers la bancă unde angajații i-au spus că a fost înregistrată ca fiind decedată.

Citiţi şi: Crește vârsta de pensionare în România. Anunțul ministrului Muncii, Marius Budăi

"Banca a blocat veniturile mamei mele și i-a tăiat singurul mijloc de a lua legătura cu lumea exterioară. În ultima lună a cumpărat mâncare cu cele 250 de lire sterline cash pe care le mai avea și este îngrozită că va rămâne fără bani. Până în prezent, Barclays nu a răspuns la solicitarea noastră să o repună în drepturi și să îi vireze pensia", a declarat Mary Roper, fiica bătrânei.

Contul lui Marjorie a fost redeschis, după ce reprezentanții The Guardian au intervenit în acest caz. Linia telefonică și alimentarea cu energie fuseseră deja restabilite.

"Ne cerem scuze pentru suferința și neplăcerile provocate clientei noastre. Putem confirma că plățile au fost restabilite, iar contul bancar a fost modificat", a precizat un purtător de cuvânt al băncii.

Citește mai multe din Externe
» Citește mai multe din Externe
TOP articole