Antena 3 CNN Actualitate Inedit O bătrână de 91 de ani a rămas fără pensie, fără lumină şi telefon, după ce banca a declarat-o moartă. Cum s-a produs eroarea din UK

O bătrână de 91 de ani a rămas fără pensie, fără lumină şi telefon, după ce banca a declarat-o moartă. Cum s-a produs eroarea din UK

Georgiana Adam
1 minut de citit Publicat la 10:51 08 Mar 2023 Modificat la 15:04 08 Mar 2023

Femeia din UK s-a ales cu banii tăiaţi timp de trei luni, astfel că a stat fără pensie în această perioadă, dar nu a avut acces nici la curent electric sau telefon.

Totul s-a întâmplat după ce femeia a fost declarată moartă, dintr-o eroare bancară.

Marjorie Roper, în vârstă de 91 de ani, a anunțat banca că soțul ei a murit și a cerut ca numele lui să fie scos din contul lor comun și înlocuit cu cel al fiicei sale, Mary.

Banca a greșit și, în loc să îl treacă pe soțul femeii decedate, a trecut-o chiar pe aceasta. Bătrâna a descoperit greșeala după mai multe luni, când a observat că linia telefonică și curentul îi fuseseră întrerupte.

Bătrâna a mers la bancă unde angajații i-au spus că a fost înregistrată ca fiind decedată, aşa cum povesteşte fiica sa.

"Banca a blocat veniturile mamei mele și i-a tăiat singurul mijloc de a lua legătura cu lumea exterioară. 

În ultima lună a cumpărat mâncare cu cele 250 de lire sterline cash pe care le mai avea și este îngrozită că va rămâne fără bani. 

Până în prezent, Barclays nu a răspuns la solicitarea noastră să o repună în drepturi și să îi vireze pensia", a declarat Mary Roper, fiica bătrânei.

Contul bătrânei a fost redeschis, după ce reprezentanții jurnaliştii au intervenit în acest caz. Linia telefonică și alimentarea cu energie fuseseră deja restabilite.

"Ne cerem scuze pentru suferința și neplăcerile provocate clientei noastre. 

Putem confirma că plățile au fost restabilite, iar contul bancar a fost modificat", a precizat un purtător de cuvânt al băncii, potrivit theguardian.com.

Citește mai multe din Inedit
» Citește mai multe din Inedit
TOP articole