Bătălia din precampanie este una dură şi se dă mai ales între candidaţii aceluiaşi partid. Fiecare în parte încearcă să câştige notorietate, fie pe stradă, fie pe Facebook.
Cristian Petrescu, cel care în 2012 i-a urmat Elenei Udrea la şefia Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului, vrea acum să fie primar la Sectorului 3. A găsit şi un mod inedit de a-şi face campanie, folosindu-se de un videoclip devenit viral.
Tot în online încearcă să câştige notorietate şi candidatul cu cele mai multe şanse ale Partidului Naţional Liberal pentru Sectorul 5, Ovidiu Raeţchi. Acesta şi-a propus să devanghelizeze sectorul şi încearcă asta prin postări haioase. În acelaşi sector îşi doreşte un fotoliu de primar şi social democratul Cristian Rizea, care dincolo de problemele pe care le are în interiorul partidului, îşi continuă campania în mediul online şi offline.
La Sectorul 1, se duce o luptă aprigă în PNL între Diana Tuşa şi Alexandru Nazare. Dacă în urmă cu câteva săptămâni, Diana Tuşa avea banere în toate intersecţiile importante din sector, acestea au dispărut, locul lor fiind luat de afişele cu Nazare. Tuşa a rămas însă activă pe reţelele de socializare.
Unii candidaţi au mers însă mai departe şi au încercat să îşi crească notorietatea în spaţiile publice. Este cazul lui Marius Rogin, cel care a intrat în cursa internă din PNL pentru desemnarea candidatului la sectorul 4. Acesta a fost luat la rost de poliţia locală, pentru că îşi făcea campanie în pieţele din sector.
Teoretic, este ilegală amplasarea de afişe electorale înainte de perioada de campanie, însă candidaţii profită de faptul că se declară în campanie internă în partid, care nu este reglementată de lege.
De asemenea, Autoritatea Electorală Permanentă, consideră afişele răspândite prin capitală, publicitate politică şi nu electorală. Autoritatea a anunţat însă că a demarat controale la partidele politce pentru a verifica legalitatea surselor de finanţare.