Antena 3 CNN Actualitate Avantajele închirierii de birouri în Timișoara

Avantajele închirierii de birouri în Timișoara

3 minute de citit Publicat la 14:10 24 Oct 2019 Modificat la 14:10 24 Oct 2019

Te gândești la o extindere a activității firmei tale în 2020 și ai nevoie de niște birouri în Timișoara?

Atunci poți ca să apelezi cu încredere la GVA Birouri, o agenție imobiliară unde lucrează o echipă de experți adevărați care te pot ajuta să depistezi potențialele spații office care se pliază pe dorințele tale, dar se înscriu și în bugetul pe care îl ai.

Birouri închiriate sau birouri în proprietate?

Mai ales dacă nu ești din zonă, pentru orice antreprenor închirierea unor birouri în marele oraș din sud-vestul României poate să fie o adevărată provocare de care depinde parcursul viitor al business-ului său.

În orice caz, riscurile pe care o închiriere de spații office le are, spre deosebire de o cumpărare sau o construire de la zero a acestora, sunt mult reduse.

Chiar dacă deții suficient de mult capital pentru a achiziționa niște birouri la Timișoara, decizia de a lua în locațiune asemenea active imobiliare este o mișcare inteligentă. Statisticile arătând că majoritatea proprietarilor își închiriază spații de birouri până când afacerile lor se vor stabiliza și se conving că vor ceva mai mult decât o locație temporară.

Administratorul proprietății este de cele mai multe ori responsabil de întreținere, securitate, modernizare și alte probleme de gestionare cronofage și plicticoase. Dacă se merge pe varianta închirierii, multe dintre acestea pot fi evitate.

Un alt avantaj important pe care închirierea de birouri în Timișoara îl prezintă este flexibilitatea pe care o ai atunci când constați că lucrurile nu se desfășoară așa cum a crezut inițial și că e preferabil să te muți în altă zonă a orașului ori chiar să renunți la afacerea respectivă din diferite motive.

În aceste cazuri poți pur și simplu să denunți contractul de închiriere, mai ales dacă ai fost prevăzător și ai inclus (cu ajutorul unui avocat specializat în imobiliare) și niște clauze care să îți fie favorabile într-o astfel de situație. Dacă în loc de închiriere ai merge pe varianta cumpărării unor spații office lucrurile s-ar complica în mod inutil.

Mai bine o chirie lunară, decât rată bancară!

De multe ori, atunci când vrei ca să achiziționezi un spațiu de birouri este nevoie să te împrumuți. În schimb, dacă alegi varianta închirierii va trebui să plătești doar o sumă lunară, cu titlu de chirie, mult mai ușor de suportat decât o rată bancară purtătoare și de dobândă, plus o mare doză de stres.

Mai mult decât atât, dacă închiriezi spațiul de birouri pe un termen mai lung, ai avantajul că pot renegocia chiria la reînnoirea contractului, poți solicita proprietarului să îți facă o reducere a acesteia deoarece ai fost un bun platnic în trecut.

În cazul unei închirieri de birouri ai mai puține documente de completat și înregistrat decât în cazul unor spații office deținute în proprietate.

Când închiriezi un spațiu de birouri plătești în avans de regulă doar chiria pe una sau două luni (drept garanție) înainte de a te muta efectiv, ceea ce reprezintă o adevărată gură de oxigen mai ales dacă ai o afacere mai mică, iar bugetul de care dispui nu este unul foarte generos.

Chiar dacă ai o afacere online, tot e bun un birou fizic!

Există multe firme nou-înființate care doresc să închirieze birouri în Timișoara chiar dacă își desfășoară activitatea în mare măsură pe net, de acasă, dar vor la un moment dat ca să își extindă business-ul ori pur și simplu să lucreze mai productiv într-o locație fizică potrivită.

Un birou închiriat este un spațiu de regulă mobilat și complet echipat cu aparatura de strictă necesitate, așa încât pur și simplu angajații pot să își înceapă activitatea fără a mai fi nevoie ca să achiziționeze mobilier și aparatură costisitoare. Nemaifiind nevoie ca antreprenorul să facă investiții pentru mijloacele fixe, acesta se poate focusa de business-ul propriu-zis, nu pe chestiuni administrative.

Atunci când ai un birou frumos, îți vei impresiona cu siguranță clienții și partenerii de afaceri, mai ales că nimeni nu o să își pună problema dacă respectivul spațiu este unul închiriat sau unul care se află în proprietatea firmei respective.

Pur și simplu ai la dispoziție totul la un cost redus și îți poți extinde sfera de afaceri pornind de la orice buget pe care îl ai.

Poți profita și de existența unui spațiu de recepție atractiv, de o sală de ședințe, de zone pentru odihna angajaților etc.

Eventual, în funcție de înțelegerea contractuală pe care o faci cu proprietarul spațiului în cauză poți chiar să modernizezi locația respectivă pentru a reprezenta mai bine valorile firmei.

În concluzie, avantajele sunt nenumărate dacă optezi pentru un contract de locațiune.

Dacă vrei mai multe informații despre închirierea de birouri la Timișoara contactează chiar acum agenția imobiliară GVA Birouri, deoarece specialiștii de aici îți vor da toate informațiile care te interesează cu maximă amabilitate.

Citește mai multe din Actualitate
» Citește mai multe din Actualitate
TOP articole