Postul nostru de televiziune s-a impus în faţa concurenţei pe toată durata zilei şi pe toate target-urile de vârstă. Informaţiile noi şi analizele de maximă importanţă au adus cifre mari de audienţă înclusiv în rândul publicului comercial.
Antena 3 a fost primul post de televiziune din România care a prezentat date concrete şi exacte din proiectul de buget, în timp real. Detaliile obţinute de reporterii noştri au arătat din nou că suntem cei mai rapizi când vine vorba despre obţinerea şi livrarea informaţiilor către public.
AUDIENȚA 18+ URBAN AB
Astfel, datele de audiență Kantar Media arată că, în cazul publicului urban de peste 18 ani, cu studii superioare, ratingul Antena 3 a fost de 3,1%, cu un procent mai mult faţă de televiziunile concurente şi am atins o cotă de piaţă de 13,3%.
AUDIENȚA 25-54 URBAN AB
Succesul este similar şi în cazul publicului comercial, care a urmărit cu atenţie ediţiile speciale ale postului nostru de televiziune. Astfel, pe acest segment, Antena 3 a avut o cotă de piaţă de 8%.
AUDIENȚA PRIME TIME 18+ URBAN AB
În prime time, când subiectul măsurilor economice a fost dezbătut pe larg cu toţi actorii importanţi implicaţi, cu reprezentanţii categoriilor sociale afectate de noile decizii şi analiştii de top, poziţia de lider de piaţă s-a menţinut. Astfel, în rândul publicului urban de peste 18 ani, cu studii superioare, Antena 3 a atins un rating de 5,5% şi o cotă de piaţă de 12,2%.
Vârful de audienţă a fost înregistrat în minutul 23:35 când Antena 3 a atins 8,1% rating, reprezentând 256.000 de telespectatori şi 24,4% cotă de piaţă, fiind lider detaşat în rândul televiziunilor.