Cauza o reprezintă o eroare apărută la activarea conturilor, lucru semnalat de clienți încă din cursul zilei de ieri.
În plus, unii clienți nu au primit pe mail linkul de activare pentru a se putea loga în aplicaţia Hidroelectrica.
"După primirea unui număr mare de solicitări de activare a conturilor iHidro, colegii noștri de la departamentul IT au identificat o eroare privind activarea acestora și, împreună cu aceștia, am decis suspendarea temporară a aplicației până la remedierea erorii identificate.
În prezent, depunem eforturi pentru a redeschide aplicația într-un timp cât mai scurt, astfel încât dumneavoastră să beneficiați în totalitate de funcționalitățile oferite", se arată într-un mesaj al companiei transmis, marţi, clienţilor.
Citeşte şi: Hidroelectrica a lansat aplicaţia pentru facturare şi transmitere index. Locul de unde poate fi descărcată
Compania Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie din România, a lansat luni aplicația de mobil pentru cei aproape 600.000 de clienți ai săi. Aplicația se numește iHidro, și era disponibilă în atât în App Store, cât și în Google Play.
Aplicaţia Hidroelectrica, iHidro, îi ajută pe clienţii companiei, printre altele, să-şi plătească facturile mai rapid, dar şi să vadă istoricul facturilor, să consulte soldul sau să transmită indexul lunar.
Aplicația iHidro se poate descărca din Google Play Store sau App Store, în funcție de sistemul de operare.