În medie, un telespectator din cinci din mediul urban a urmărit Antena 3 pe tronsonul corespunzător emisiunii Sinteza Zilei.
Şi publicul comercial a urmărit la Sinteza Zilei ce se întâmplă în Parlament. Pe acest segment, cota de piaţă a fost de peste 11%, mai mare decât a tuturor televiziunilor de ştiri.
Sinteza Zilei a fost lider de audienţă pe segmentul de public cu vârste de 25 - 54 de ani. Conform măsurătorilor, vârful de audienţă a fost atins după ora 23, când telespectatorii au primit informaţii exclusive despre ceea ce se întâmplă în Parlament iar parlamentarul AUR Diana Şoşoacă s-a dezlănţuit, după ce i-a fost contestat temeiul medical în baza căruia s-a prezentat fără mască la şedinţa de constituire a Senatului.
În ceea ce priveşte publicul urban cu vârste de cel puţin 18 ani, cota de piaţă a Antenei 3 a fost de peste 8% pe întreaga zi în care au fost difuzate ediţii speciale, transmisiuni în direct de la Parlament şi interviuri cu personaje-cheie din noul for legislativ.
Datele de audienţă mai arată că şi publicul cu studii superioare a preferat, luni, 21 decembrie, să se informeze urmărind Antena 3.