Antena 3 CNN Actualitate Antena 3 CNN, lider de audiență în ziua alegerilor prezidențiale

Antena 3 CNN, lider de audiență în ziua alegerilor prezidențiale

Georgiana Adam
2 minute de citit Publicat la 13:45 25 Noi 2024 Modificat la 13:45 25 Noi 2024

În ziua decisivă în care românii și-au exprimat opțiunea pentru viitorul președinte al țării, atenția publicului s-a concentrat nu doar pe urnele de vot, ci și pe ecranele televizoarelor. Alegerea lor a fost clară: Antena 3 CNN s-a impus ca lider de audiență, oferind informații actualizate, analize precise și o acoperire completă a evenimentelor.

Întreaga zi Antena 3 CNN a fost lider pe piață de știri, însă începând cu ora 19.00, când a început ediția specială de la Palatul Parlamentului moderată de Mihai Gâdea a concurat direct cu televiziunile generaliste.

La ora 21.00, momentul în care au fost date publicității primele rezultate ale exit-poll-urilor, întreg clasamentul televiziunilor s-a schimbat, iar Antena 3 CNN a devenit liderul întregii piețe.

Astfel, la ora 21 pe targetul 18 plus urban, cel mai electoral dintre targeturile pieței, Antena 3 CNN a preluat leadership-ul pieței media pana la ora 10 înregistrând 13.8 puncte de share față de 12.7 cât avea ProTV. În ora următoare, diferența față de ProTV a crescut pe același target de la 19.1 puncte de share la 9.2.  

În orele care au urmat, diferența dintre Antena 3 CNN și Pro TV a crescut. Astfel, în intervalul dintre ora 23 și miezul nopții, Antena 3 CNN a atins o cotă de 22,6% share, în timp ce Pro TV a înregistrat doar 8,7%. Diferența cea mai mare a fost atinsă între ora 1 și 2 noaptea, oră la care numărătoarea voturilor ajunsese la momentul în care Călin Georgescu urcase pe primul loc. În acel interval, Antena 3 CNN a înregistrat o cotă de share de 31,1%, în timp ce Pro TV a obținut doar 1,9%.

De altfel, într-un clasament al întregii piețe, în intervalul dintre ora 21:00 și 2:00 noaptea, Antena 3 CNN a fost, pe targetul 18+ urban, cel mai urmărit post de televiziune din România, diferența față de televiziunile din top 5 crescând de la oră la oră.

Pe piața televiziunilor de știri, Antena 3 CNN a fost lider al pieței, indiferent de target. De la ora 19:00, ediția specială moderată de Mihai Gâdea a bătut toate recordurile pieței de știri.

Pe toate cele trei targeturi majore — Urban ALL, Național și 25-59 — Antena 3 CNN a fost lider incontestabil. Pe Urban ALL, care adună toate persoanele adulte din mediul urban, postul nostru înregistra 15,4% share, în timp ce următorul clasat avea abia 11%. Pe targetul Național, în timp ce Antena 3 CNN avea 14,8 puncte share, următorul clasat înregistra doar 12%. Pe targetul comercial 25-59, Antena 3 CNN și-a surclasat concurența directă cu 13,2 puncte de share, față de maximum 8 puncte ale următorului clasat.

Pe targetul 18+ urban și variantele lui, diferențele au fost covârșitoare, uneori chiar și de 10 puncte de share față de următorul clasat.

Postul nostru de televiziune mulțumește publicului din România, care a înțeles că locul unde se adună informațiile exacte, analizele rapide și corecte, dar și spectacolul de televiziune este, mai ales la evenimentele majore, Antena 3 CNN.

Citește mai multe din Actualitate
» Citește mai multe din Actualitate
TOP articole