Antena 3 CNN Actualitate Media Antena 3, cel mai urmărit post informativ în prime time, pe targetul comercial

Antena 3, cel mai urmărit post informativ în prime time, pe targetul comercial

<1 minut de citit Publicat la 13:40 19 Ian 2017 Modificat la 13:40 19 Ian 2017

Antena 3 a fost cel mai urmarit post de stiri in seara zilei de 18 ianuarie, cand au avut loc protestele impotriva legii gratierii, informeaza Kantar media. Astfel, in randul publicului comercial, Antena 3 a inregistrat o medie de 3.1% market share in intervalul 19-24, ocupand prima pozitie in clasamentul posturilor informative din Romania.Pe tot parcursul zilei, mai multe productii Antena 3 au fost lider de piata pe acelasi segment de public comercial, in intervalul orar in care au fost difuzate: Stirile diminetii cu Lorena Burlacu si Marius Ionita(orele 6-7), Obiectiv cu Maria Coman, Esential cu Alina Petrescu, Sinteza Zilei cu Mihai Gidea, In gura presei cu Mircea Badea si Stirile orei 1.

Pe targetul 18+urban, postul de stiri INTACT a fost lider absolut de audienta atat intreaga zi, cat si in prime time, cu medii de 9.6% market share, respectiv 9.2% in cel mai disputat interval orar, si va multumim pentru aceasta.

Antena 3 este singurul post informativ din Romania afiliat CNN International.

Citește mai multe din Media
» Citește mai multe din Media
TOP articole