Încă o dată se demonstrează că suntem principala sursă de informaţie a românilor la toate evenimentele importante.
Postul nostru de televiziune a fost lider detaşat între canalele de ştiri pe durata întregii zile de ieri atât în ceea ce priveşte publicul cu vârsta de peste 18 ani din mediul urban, cât şi în cazul categoriei de public premium cu studii superioare.
În acest al doilea caz am reuşit să depăşim şi posturile generaliste, audienţa înregistrată de Antena 3 fiind dublă de următorul clasat.
Trendul s-a menţinut şi în Prime Time atât în rândul publicului de peste 18 ani din mediul urban, cât şi în categoria premium.
Imaginile în direct din Ucraina, transmisiunile corespondenţilor noştri speciali în zona de război, oră de oră, au adus cele mai bune, corecte şi verificate informaţii de care românii au avut nevoie.
În cazul publicului premium am avut o audienţă mai mult decât dublă decât următoarele două posturi de televiziune din top.
Ediţia specială cu Mihai Gâdea, care a început la ora 21.00, a fost lider absolut de piaţă pe categoriile de public premium.
[GAL layout="3"]Aproape un sfert din toţi telespectatorii din România au urmărit minut cu minut desfăşurarea de forţe de la Antena 3. Analizele, comentariile, transmisiunile de pe linia frontului, corespondenţele speciale împreună cu partenerii noştri de la CNN International au ţinut publicul în faţa televizoarelor până după miezul nopţii.
De altfel, Antena 3 a fost lider incontestabil între televiziunile de ştiri pe durata întregii zile, inclusiv în ceea ce priveşte publicul comercial cu vârste cuprinse între 25 şi 54 de ani.
Vă mulţumim pentru că ne acordaţi încredere în fiecare zi şi urmăriţi programele postului nostru de televiziune în număr atât de mare!