Antena 3 CNN Actualitate ANPC îi obligă pe operatori să afișeze prețul de ofertă și cel inițial la aceeași mărime

ANPC îi obligă pe operatori să afișeze prețul de ofertă și cel inițial la aceeași mărime

Redacția Antena 3 CNN
<1 minut de citit Publicat la 08:44 28 Iun 2023 Modificat la 08:54 28 Iun 2023

Dacă până acum prețul mare era scris mic și prețul cel mic era scris cu caractere mai mari, acum, ANPC își dorește ca ambele să fie afișate de aceeași culoare, mărime și tip de font.

Scopul care stă în spatele acestei decizii este acela de a se evita situațiile în care cumpărătorul vede doar unul dintre cele două prețuri, iar la final îl plătește pe cel mai mare dacă nu are un card de fidelitate la magazinul respectiv.

Președintele ANPC, Horia Constantinescu, a anunțat că perioada în care prețul mare era scris mic și cel mic era scris mare s-a încheiat.

“În cazul unei vânzări directe, operatorii economici sunt obligați să informeze consumatorii, prin aplicarea pe produs sau în imediat vecinătate unde este expus produsul, cel puțin a prețului cel mai mare al produsului respectiv chiar dacă este afișat și prețul redus ca urmare a folosirii unui card de fidelitate sau altor instrumente de fidelizare a consumatorilor emise de operatorul economic, utilizând pentru toate prețurile aceleași caractere de font, culoare, mărime și alte caracteristici”, precizează ordinul ANPC.

Citește și: Încă opt bănci au fost amendate de ANPC! Cum au fost păcăliți românii

Citește mai multe din Actualitate
» Citește mai multe din Actualitate
TOP articole