Toți cei aflați în aeronavă au murit.
Filmarea este realizată din elicopter.
Imaginile arată un perete stâncos abrupt, acoperit cu vegetație în vârf și o zonă proeminentă, neagră, aparent carbonizată.
"Stânca muntelui s-a înnegrit", scrie Sputnik News în comentariul care însoțește un instantaneu decupat din clipul menționat.
Acela este locul presupusului impact.
Resturi ale impactului pot fi observate către baza peretelui, atunci când camera panoramează în jos.
Ipoteza impactului cu o stâncă, pe fondul vizibilității reduse, a fost evocată neoficial de presa rusă, în cursul zilei, în timpul operațiunilor de căutare.
Fragmente din epava aparatului AN-26, găsite pe țărm și în apă
Într-o declarație postată pe site-ul autorității regionale, guvernatorul din Kamceatka, Vladimir Solodov, a precizat că fragmente din fuzelajul avionului prăbușit au fost găsite atât pe țărm, cât și în apă.
Informații neconfirmate oficial arată că aparatul, care s-a prăbușit cu 10 minute înainte de aterizarea programată la Palana, ar fi lovit o stâncă, pe fondul vizibilității scăzute.
În zona prăbușirii acționează câteva zeci de membri ai serviciilor de urgență dar activitatea acestora este îngreunată de terenul dificil, a menționat sursa citată.
Informații anterioare difuzate de presa rusă indicau că aparatul s-ar fi prăbușit în mare.
Aeronava prăbușită în Kamceatka a fost construită spre sfârșitul erei sovietice
Aparatul AN-26 aparținea companiei aviatice Kamceatka și avea la bord 22 de pasageri, inclusiv un copil, și șase membri ai echipajului.
Controlul traficului aerian a pierdut legătura cu piloții în timpul aterizării.
O posibilă explicație a tragediei ar fi o eroare de pilotaj, din cauza vizibilității slabe.
Certificatul de zbor al aparatului urma să expire în data de 30 august 2021.
Avionul era în uz din octombrie 1982.